مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان گیلانغرب برگزار و با قدردانی از تلاش های سرهنگ سلیم سلیمی فرمانده سابق، سرهنگ علی عزیزیان به عنوان فرمانده انتظامی جدید این شهرستان معرفی شد. 

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ "علیرضا مرزبانی" جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور مسئولان محلی شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: گیلانغرب  به عنوان دومین شهر از لحاظ گستردگی حوزه اسحفاظی بوده که از امنیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: این امنیت جز با تلاش های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان حاصل نشده است که جا دارد صمیمانه از این تلاش ها قدردانی کرد.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: با هوشیاری پلیس در بسیاری از صحنه ها، شاهد خنثی شدن نقشه ها و طرح های دشمنان بوده ایم و مراقبت های شبانه روزی همکاران پرتلاش انتظامی در نقاط مختلف استان سبب ناکامی معاندان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش، خواستار تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گیلانغرب با فرماندهی انتظامی این شهرستان شد و گفت: هرقدر این تعامل بیشتر باشد شاهد امنیت پایدارتری در منطقه خواهیم بود.
وی گفت: پلیس آمادگی تعامل با همه دستگاه ها را دارد و امیدوارم دستگاه ها و ادارت نیز نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

سرهنگ مرزبانی همچنین با قدردانی از تلاش های سلیمی فرمانده سابق انتظامی شهرستان، ابراز امیدواری کرد تا عزیزیان فرمانده جدید بتواند در راه خدمت گذاری به مردم و جلب رضایت آن ها قدم های موثرتری برداشته و بتواند با تلاش ها و برنامه های خود امنیت موجود را ارتقاء ببخشد.

انتهای پیام/ز


 تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید گیلانغرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.